Používanie QR kódov pri čítaní mesačníka Bývanie a Reality

QR kód je dvojrozmerný čiarový kód, ktorý vyvinula japonská spoločnosť v roku 1994. Skratka „QR“ [kjú ár] pochádza z anglického označenia Quick Response (Rýchla reakcia).

Princíp použitia spočíva v tom, že QR kód vytlačený na papieri sa zosníma fotoaparátom, softvér v mobilnom telefóne či tablete dekóduje informáciu obsiahnutú v kóde a prenesie užívateľa na konkrétnu web stránku. QR kód sa postupne stáva štandardom a mnohé mobilné telefóny so vstavaným fotoaparátom majú aplikáciu na čítanie týchto kódov už predinštalovanú.

Ak tomu tak nie je, jednoducho si môžete stiahnuť jednu z mnohých aplikácií pre čítanie QR kódov cez “Google Play” v mobilnom telefóne alebo tablete, ktorý používa systém Android. Zariadenia ako iPhone, iPad alebo iPod touch majú fotoaparát schopný automaticky QR kódy rozpoznať bez nutnosti inštalácie spomínanej aplikácie.

Výhody používania QR kódov:

– v priebehu pár sekúnd sa dostanete na web stránku realitnej kancelárie alebo inej firmy,

– ak sú QR kódy použité pri konkrétnych nehnuteľnostiach či produktoch, jednoduchým zosnímaním kódu fotoaparátom ste presmerovaný na konkrétnu ponuku obsahujúcu viac fotografií a informácií o nehnuteľnosti či produkte,

 

– v prípade, že sa Vám nechce listovať časopis v jeho papierovej forme, načítaním kódu z titulnej strany časopisu sa rýchlo dostanete k digitálnej verzii aktuálneho čísla Bývanie a Reality.

Veríme, že postupná aplikácia QR kódov sa postupne stane užitočným prepojením medzi tlačeným formátom Bývanie a Reality a digitálnym obsahom na web stránkach našich partnerov.

 

Ak chcete každý mesiac dostávať tzv. zajtrajšie noviny – odkaz na  digitálnu verziu nového čísla Bývanie a Reality emailom a to skôr ako sa  dostane v tlačenej podobe na 210 distribučných miest v regióne, zadajte  svoju emailovú adresu do mailing listu na stránke:

http://www.effective.sk/byvanie-a-reality

Vaša emailová adresa bude použitá výhradne pre zasielanie odkazu na  digitálnu verziu najnovšieho čísla Bývanie a Reality s jednodňovým  predstihom pred tlačenou verziou.

(Reklamný článok)