Dochádzkový systém si poradí aj s prácou z domu
Všetko zlé je na niečo dobré. Platí to i pre pandémiu koronavírusu, ktorá nám ukázala, že môžeme pracovať efektívne bez toho, aby sme opustili svoj domov. Home office už nie je problémom ani pre dochádzkové systémy, tie najmodernejšie vyhodnocujú aj pohyb v teréne.
V uplynulých mesiacoch malo kvôli pandémii množstvo Slovákov príležitosť prvýkrát si vyskúšať prácu z domu. Podľa prieskumu spoločnosti IPG Mediabrands až 57 % opýtaných preferuje na základe tejto skúsenosti prácu z domu viac ako polovicu svojho pracovného času. Až jedna pätina považuje home office za výborné riešenie. Túto výhodu si chcú zachovať aj po skončení mimoriadnej situácie.
Zamestnávatelia sa preto musia vysporiadať s novým trendom a prispôsobiť tomu aj evidenciu dochádzky. Riešenia už existujú, stačí ich využiť. Moderné dochádzkové systémy nemajú problém objektívne zaznamenávať ani prácu z domu, vrátane prestávok. Postačí na to aplikácia v počítači alebo mobilnom telefóne.
Rovnakým spôsobom už svoju prítomnosť na konkrétnych miestach evidujú obchodníci alebo inštalatéri, u ktorých je podstatou práce pohyb v teréne. Dochádzkové systémy si tiež poradia s dlhšími služobnými cestami a odlíšia čas potrebný na cestovanie aj oddych.
Každé odvetvie potrebuje iné riešenie a je dobré, porozprávať sa o všetkých možnostiach priamo s vývojármi. Dochádzkový systém Admimax už roky funguje v mnohých slovenských firmách, ide pritom o lokálny produkt, ktorý vnikol v Piešťanoch.
(Reklamný článok) Photo by Sabri Tuzcu on Unsplash